Louis, Emiel, Kaat en Dirk in Thailand

Schaduw, zee en strand

Zaterdag 28 Juli en zondag 29 Juli 2012, Koh Phangan

Vandaag lijkt op gisteren, en gisteren op eergisteren. Ik weet niet meer wat we wanneer hebben gedaan. Dit is vakantie tijdens de vakantie, helemaal niets doen en de batterijen weer volledig opladen voor we naar huis komen.

Het is s' ochtends een beetje bewolkt, dan zitten we aan zee en wanneer de zon vrij spel heeft na de middag en het strand wat drukker wordt zoeken wij de schaduw aan het zwembad op. Louis doet zijn dutjes daar (en geraakt 's avonds niet in z'n bed), Emiel blijft zwemmen tot hij helemaal gerimpeld is en 's avonds van vermoeidheid bijna boven zijn bord in slaap valt. De puzzels van het hotel worden 100 keer gemaakt en ik heb de boekenkast gevonden. We eten supervers fruit zoals dat thuis niet te vinden is, drinken fruitshakes met de voeten in het zand, wandelen langs het strand en zijn zo lui dat we zelfs het resort niet meer uitgaan om te eten. Hier is een prima restaurant met uitgebreide kaart en vriendelijke mensen.

Gisterenavond heeft het een half uurtje gegoten zoals dat enkel hier kan. Van stralend weer naar gieten en weer naar zon. Vandaag loopt Louis op het strand in de richting van een slapende man die om één of andere reden denkt dat er een hond op hem afkomt en Louis in een soort judobeweging van zich af gooit. We zien niet hoe het juist gebeurt maar het is wel een dramaatje voor de kleine man: het zand zit overal.

Er gebeurt echt niets spectaculairder dan dat, dit zou nog wat langer mogen duren maar morgen is alweer de laatste dag hier!!

Eva

Geniet nog! Het is weer gevlogen, voor jullie zeker, maar hier ook. Zal wel blij zijn om jullie terug te zien en al de verhalen in het echt te horen :-)

hilde & marc

toch weer leuk om jullie reisverhalen te lezen, geniet nog want het begint te korten.....